Kampanie Leadowe

Kampanie leadowe

Jednym z naszych głównych obszarów specjalizacji jest pozyskiwanie i zarządzanie leadami sprzedażowymi – obsługa kontaktów z osobami decyzyjnymi, które wyraziły zainteresowanie produktami lub usługami Twojej firmy. Outsourcing obsługi leadów prowadzimy kompleksowo, dostosowując zakres usługi do indywidualnych potrzeb klienta. Proponujemy tylko te narzędzia, które naprawdę przynoszą zwrot z inwestycji.

Czym są leady i jakie są ich rodzaje?

Lead to kontakt do osoby, która wykazuje zainteresowanie produktem lub usługą. Mogą to być użytkownicy, którzy wypełnili formularz na stronie internetowej, zostawiając dane kontaktowe (e-mail lub telefon). To także potencjalni (lub obecni) klienci, którzy sami skontaktowali się z biurem obsługi klienta w celu uzyskania informacji o ofercie, bądź odpowiedzieli na newsletter, mailing czy skontaktowali się osobiście.

Lead zimny

Lead zimny to potencjalny kontakt, który prawdopodobnie będzie zainteresowany zakupem, ale obecnie nie wykazuje zbytniego entuzjazmu (może nie być jeszcze świadomy naszych produktów lub nie być gotowy na zakup teraz, odkładając decyzję na przyszłość). Ponieważ istnieje duże prawdopodobieństwo konwersji w tej grupie, warto inwestować w działania mające na celu zwiększenie ich zainteresowania – docierając do nich odpowiednim przekazem i wykorzystując właściwe kanały komunikacji.

Lead ciepły

Lead ciepły to grupa potencjalnych klientów, którzy wykazują większe prawdopodobieństwo zakupu oferowanych przez nas produktów. Są oni zainteresowani naszą ofertą i gotowi do konwersji w najbliższym czasie. Istnieje również pojęcie „leadów gorących”, które to osoby są praktycznie gotowe do zakupu i nie wymagają specjalnego przekonywania (chociaż w procesie sprzedaży należy zachować ostrożność, aby nie zniechęcić ich niewłaściwą obsługą)

Zarządzanie leadmi

Zarządzanie leadami to proces obejmujący wiele działań, takie jak opracowywanie i aktualizacja baz danych, selekcjonowanie kontaktów i organizacja ich według etapów lejka sprzedażowego, kontakt z wybranymi osobami w celu prezentacji oferty, podtrzymywanie ich zainteresowania, udzielanie informacji i uzyskanie zgody na spotkanie handlowe, a także przekazanie przygotowanych leadów do Twojego działu sprzedaży.

Jak pozyskiwać leady sprzedażowe?

W ramach naszej współpracy możemy dostarczać Ci kontakty osób zainteresowanych spotkaniem (to Ty decydujesz, kiedy się z nimi skontaktować), lub umówić już gotowe spotkanie. W drugim przypadku informujemy przedstawiciela Twojego działu sprzedaży o ustalonym terminie spotkania – my zajmujemy się jego organizacją i umawianiem klienta.

Kompleksowe zarządzanie pozyskanymi leadami sprzedażowymi

Proces pozyskiwania i obsługi leadów sprzedażowych może różnić się w zależności od wielkości firmy, branży, w jakiej działa oraz profilu jej klientów. Dlatego przed rozpoczęciem współpracy przeprowadzamy dokładną analizę biznesu klienta, identyfikując jego indywidualne potrzeby. Na tej podstawie proponujemy konkretne rozwiązania.

Zapraszamy do zapoznania się z naszymi usługami:

Generowanie leadów (lead generation)

To obszerny zakres działań, obejmujący tworzenie, aktualizację i organizację baz danych, wybór odpowiednich narzędzi telemarketingowych i ich skomponowanie w spójną strategię, kontakt z poszczególnymi osobami, gromadzenie i archiwizację informacji dotyczących wykonanych kontaktów oraz wiele innych.

Obsługa leadów przychodzących (inbound

Obejmuje obsługę leadów, które wynikają z różnych działań marketingowych firmy. Mogą to być zapytania z formularzy na stronie internetowej, czatów lub infolinii BOK. Jesteśmy w stanie gromadzić takie leady w Twoim imieniu i komunikować się z nimi w sprawie oferty.

Dlaczego warto wprowadzić zarządzanie leadami w firmie?

Outsourcing procesów związanych z pozyskiwaniem nowych klientów przynosi znaczne oszczędności. Profesjonalne centrum obsługi telefonicznej posiada niezbędne zasoby, w tym odpowiednie oprogramowanie, systemy informatyczne oraz wyszkolony personel, co pozwala na sprawniejsze i bardziej efektywne prowadzenie działań. Wiele etapów procesu pozyskiwania leadów sprzedażowych można zautomatyzować, a nasze duże doświadczenie umożliwia przekonanie potencjalnych klientów do oferty w stosunkowo krótkim czasie.

Zlecając obsługę leadów zewnętrznej firmie, można odciążyć własnych pracowników od czasochłonnych i wymagających wysiłku zadań związanych z pozyskiwaniem klientów. Wdrożenie skutecznych działań generowania leadów wymaga także odpowiedniej infrastruktury, a zakup i utrzymanie takiej infrastruktury generuje znaczne koszty. Outsourcing tego procesu pozwala na efektywną optymalizację kosztów.

Zarządzanie leadami sprzedażowymi B2B i B2C

Mamy wieloletnie doświadczenie w generowaniu i obsłudze leadów dla różnych branż. Dlatego skutecznie pozyskujemy nowych klientów także w bardzo konkurencyjnych sektorach.
View more
zgoda