Omnichannel

Nasza innowacyjna strategia omnichannel

Naszym klientom oferujemy możliwość wdrożenia strategii sprzedażowej opartej na modelu omnichannel, który skupia się na wykorzystaniu wielu różnych narzędzi telemarketingu. Taka praktyka może znacząco zwiększyć efektywność sprzedaży, jednocześnie pomagając w optymalizacji kosztów. Działania realizowane w ramach kompleksowej strategii omnichannel, jeśli są dobrze przemyślane, mogą przynosić lepsze rezultaty przy niższych nakładach finansowych.

Czym jest strategia Omnichannel?

Omnichannel to strategia marketingowo-sprzedażowa, która opiera się na wykorzystaniu różnych kanałów komunikacji z klientem (zarówno obecnym, jak i potencjalnym). Co istotne, te różne kanały działają w sposób zintegrowany, co oznacza płynny przepływ informacji między nimi. To krok dalej od podejścia multichannel, gdzie firma stosuje wiele różnych ścieżek komunikacji z klientem, ale często działają one niezależnie od siebie.

Kampanie Omnichannele!

Sprzedaż omnichannel opiera się na założeniu, że klient może być w różnych momentach swojej drogi zakupowej dotykany przez różne kanały komunikacji. Warto więc wykorzystać różnorodne kanały, aby dotrzeć do klienta w odpowiednim czasie i miejscu. Poniżej przedstawiamy niektóre z kanałów, które możemy zaproponować naszym klientom w kampaniach:
View more
zgoda